Kenali Tokoh Ajaran Sesat Malaysia Ini Sebelum Anda Tertipu Dengan Beliau



Kenali Tokoh Ajaran Sesat Azhar Wahab
Nama: Azhar bin Wahab
Nama Lain:
1. SM Amin
2. Azhar Wahab
3. YM Tuan Raja Azhar Ibni YM Tuan Raja Wahab

Kerjaya:
1. Pengasas Al-Mansur Holdings Sdn. Bhd
2. Pengasas Pusat Tahfiz Amal, PTA di Yan Kedah
Antara Ajaran Sesat Yang Dibawa:
1. Tadhir Arwah - mendakwa didampingi Syeikh dan rohnya bersama Wali Songo.
2. Aurad Muhammadiah - Ajaran sesat diamalkan oleh Al-Arqam.
3. Dirinya Adalah Tawassul - Mengarahkan pengikut menggunakan beliau sebagai tawassul.
4. Mendakwa mampu melihat dosa dan maksiat yang dilakukan oleh pengikutnya.
5. Menjamakkan solat tanpa keperluan.
6. Mengenakan DAM kepada pengikut yang melakukan kesalahan.
7. Mendakwa mampu memberikan syafaat kepada pengikutnya.
8. Mendakwa mempunyai bala tentera dan kapal terbang ghaib.
9. Mendakwa memiliki masjid ghaib di Gunung Jerai.
10 Tidak solat Jumaat dan pelbagai lagi ajaran sesat yang diamal dan diajarkan.
Fatwa Jakim berkenaan individu ini, sesat lagi menyesatkan.
1. 4 Jul, 2004 - http://goo.gl/kWFkXf
2. 21 Sep, 2004 - http://goo.gl/vLGVDT
3. 6 Sep, 2005 - http://goo.gl/nucyUd
Selain mengamal dan menyebarkan pelbagai ajaran sesat, beliau juga dikenali sebagai pengkhianat kepada Agama & Bangsa apabila mempergunakan anak-anak yang dihantar belajar di pusat tahfiznya untuk meminta sedekah di jalanan (lihat koleksi gambar), sedangkan beliau bermewah-mewah dan berseronok dengan wang yang diperolehi.
Pusat Tahfiz Amal yang terletak di KM 17, Jalan Kuala Kedah, Yan Kedah ini telah diarahkan tutup oleh pihak berkuasa, namun admin dimaklumkan mereka masih melakukan kegiatan mereka secara rahsia.
Orang ramai diminta melaporkan kepada pihak berkuasa dengan serta merta jika mempunyai bukti mereka masih meneruskan kegiatan meraka.
like emoticon Bongkar Ajaran Sesat

Tolong share post ini.

1 comment... add one now

Unknown Unknown September 10, 2015 at 6:55 PM
Aku tengok fb sm amin ni aktif je..siap bgtau program lg.. Ape yg jelas kat sini..ade pihak yg cuba melindungi azhar wahab ni..kire subahat sama lah. Warta sesat dh keluar tp tak tangkap. Subahat tu..